sierpnia 29, 2012

Czybycvatowcem.pl - moja pierwsza mini stronka

Nową stronkę zrobiłam :) Leżała sobie od dawna w planach. Taka mała stronka o podatku VAT (ptu), zbiór podstawowych informacji. Z czasem pewnie dojdzie parę różnych większych opracowań. Na razie same podstawy, powyżywam się - a co! Od dzisiaj zaczynam żmudne pozycjonowanie i zdobywanie pozycji dla stronki. 

No i zawsze to zaplecze na przyszłość, mające udźwignąć mój główny biznes :) Strona stoi na WP (nawet grafiki w skórce nie zmieniałam!), hosting i domena pod tym samym katalogiem. Ale miejsca mam dużo, jak najdzie mnie wena to mogę nieco więcej takich stronek postawić - ale pewnie już na jakichś lokalnych domenach. Mam kilka pomysłów co do tematyki, z której niejako naturalnie pojawi się od czasu do czasu aktualizacja. 

Ruszam w bój :D


2 komentarze:

  1. Sprawdź kod strony, bo w sekcji "sponsorzy" pojawia się:

    Fatal error: Call to undefined function of_get_option() in /home/czybycva/public_html/wp-content/themes/June/sponsors.php on line 8

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa strona, widzę jednak, że tutaj dzieje się więcej. A szkoda. Moja porada jest jedna - dodaj do zakładek Organizacje Pożytku Publicznego, przydatne przy rozliczaniu się z ZUSem ;) Tak poza tym, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń